Arkadaşlar dün webloader'den video script'i aldım. Ama şuan videoları ekledim. Videolar oynamıyorum. Webloader şuan msn'de yok. Bu işin bir çözümünü bilen varmı. Video ekliyorum herşey tamam ama video açılmıyor?