• 14-08-2009, 14:29:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    şu an bir mekandan kablosuz ağla bağlıyım. gördüğüm kadarıyla aynı ağa bağlı 5 kişi var benimle birlikte. Herkes ttnetten şikayetçi hız konusunda bende 3-4 gündür böyle hız. rsim aşağıda. hızın daha da arttığını gördüm sadece bu resmi çektim.

  • 14-08-2009, 14:33:49
    #2
    sadece sen download yapıyorsundur, int hızı zaten 8mbit ortalama 900 kbs ile cekiliyor, yani o hale göre gene yavaş aslında.
  • 14-08-2009, 14:34:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece sen download yapıyorsundur, int hızı zaten 8mbit ortalama 900 kbs ile cekiliyor, yani o hale göre gene yavaş aslında.
    olabilir şu an bi kaç sitenin de yedeğinide upload yapıyorum.
  • 14-08-2009, 14:37:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fazlada abartı değil hızlar. Ama yinede telekom seni seviyor gözüküyor