Konu
TTnet sade bana mı dost :)
14-08-2009, 14:29:28
#1
My_X
Üyeliği durduruldu
şu an bir mekandan kablosuz ağla bağlıyım. gördüğüm kadarıyla aynı ağa bağlı 5 kişi var benimle birlikte. Herkes ttnetten şikayetçi hız konusunda bende 3-4 gündür böyle hız. rsim aşağıda. hızın daha da arttığını gördüm sadece bu resmi çektim.