• 15-01-2025, 21:18:29
    #1
    merhaba arkadaşlar ben bilgisayarı oyunda bota bırakıp dışarı veya işe gidiyorum her geldiğimde oturum kapanmış sorunu alıyorum çözümünü bilen yazarsa sevinirim ekran zaman aşımı ve ekran güç ayarlarından kapattım yine aynı sorunu alıyorum lütfen bilen varsa yazarsa sevinirim
  • 15-01-2025, 21:20:15
    #2
    güç ayarlarında uyku modu var hocam ondan olabilir oraya bakın süreyi kaldırın
  • 15-01-2025, 21:21:33
    #3
    sirikcimahmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güç ayarlarında uyku modu var hocam ondan olabilir oraya bakın süreyi kaldırın
    yaptım fakat değişmedi
  • 15-01-2025, 21:31:38
    #4
    Ek güç ayarlarından ya da doğrudan denetim masasından güç seçenekleri ile ayarlayın hocam.
  • 15-01-2025, 21:33:08
    #5
    Teyyare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek güç ayarlarından ya da doğrudan denetim masasından güç seçenekleri ile ayarlayın hocam.
    Ek güç ayarlarından kapattım yine düzelmedi denetim masasında hangi kısımdan yapabilirim
  • 15-01-2025, 21:35:35
    #6
    Denetim MasasıTüm Denetim Masası ÖğeleriGüç Seçenekleri -- Sol tarafta uyku moduna geçme ayarları var hocam. Orayı bi kontrol edin.