merhaba arkadaşlar ben bilgisayarı oyunda bota bırakıp dışarı veya işe gidiyorum her geldiğimde oturum kapanmış sorunu alıyorum çözümünü bilen yazarsa sevinirim ekran zaman aşımı ve ekran güç ayarlarından kapattım yine aynı sorunu alıyorum lütfen bilen varsa yazarsa sevinirim