Dogum Günümmmmmmmm :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dogum Günümmmmmmmm :)
25
●
1.639
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Dogum Günümmmmmmmm :)
1
2
3
04-01-2006, 13:57:49
#10
Kahraman
iyki doğdun kahveci:]
04-01-2006, 14:00:53
#11
trextra
Üyeliği durduruldu
Günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapayım.
Öhömmm öhömmm,
İyiki doğdun!!
Teşekkürler....
04-01-2006, 14:31:13
#12
cahveci
Üyeliği durduruldu
trextra adlı üyeden alıntı:
Günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapayım.
Öhömmm öhömmm,
İyiki doğdun!!
Teşekkürler....
ehe saol cok uzun ve anlamlı bir konusmaydı saol kardes nice mutlu yıllara
04-01-2006, 15:02:09
#13
VazgectimSenden
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yahu msn den zorla da doğum günü kutlatılmaz ki kardeşim
)
Nice mutlu yıllara bir ömür mutluluklar sneinle olsun..
04-01-2006, 15:05:10
#14
RemiX
iyi ki doğdun caycı :P
04-01-2006, 15:55:03
#15
M3RT
Misafir
Mutlu Yıllar Kahvecii
04-01-2006, 16:07:22
#16
cahveci
Üyeliği durduruldu
ehe yalana pak yaw msn im acık bile değil yeni yaşımın ilk masum yalanı
04-01-2006, 16:25:14
#17
-hy-
Misafir
doğum günün kutlu olsun.
yaş kaç oldu bu arada?
04-01-2006, 16:41:47
#18
Evocel
u-Mutlu yillar bizim tükkana 2 kahfe..bol köpüklü olsun parasını rep le ödedim: )
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler