Konu
Dogum Günümmmmmmmm :)
04-01-2006, 15:02:09
#13
VazgectimSenden
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yahu msn den zorla da doğum günü kutlatılmaz ki kardeşim
)
Nice mutlu yıllara bir ömür mutluluklar sneinle olsun..