• 04-01-2006, 13:57:49
    #10
    iyki doğdun kahveci:]
  • 04-01-2006, 14:00:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapayım.

    Öhömmm öhömmm,

    İyiki doğdun!!

    Teşekkürler....
  • 04-01-2006, 14:31:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    trextra adlı üyeden alıntı:
    Günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapayım.

    Öhömmm öhömmm,

    İyiki doğdun!!

    Teşekkürler....
    ehe saol cok uzun ve anlamlı bir konusmaydı saol kardes nice mutlu yıllara
  • 04-01-2006, 15:02:09
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yahu msn den zorla da doğum günü kutlatılmaz ki kardeşim )

    Nice mutlu yıllara bir ömür mutluluklar sneinle olsun..
  • 04-01-2006, 15:05:10
    #14
    iyi ki doğdun caycı :P
  • 04-01-2006, 15:55:03
    #15
    Misafir
    Mutlu Yıllar Kahvecii
  • 04-01-2006, 16:07:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ehe yalana pak yaw msn im acık bile değil yeni yaşımın ilk masum yalanı
  • 04-01-2006, 16:25:14
    #17
    Misafir
    doğum günün kutlu olsun.
    yaş kaç oldu bu arada?
  • 04-01-2006, 16:41:47
    #18
    u-Mutlu yillar bizim tükkana 2 kahfe..bol köpüklü olsun parasını rep le ödedim: )