trextra adlı üyeden alıntı:
Günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yapayım.

Öhömmm öhömmm,

İyiki doğdun!!

Teşekkürler....
ehe saol cok uzun ve anlamlı bir konusmaydı saol kardes nice mutlu yıllara