• 04-01-2006, 06:47:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    toolbar adlı üyeden alıntı:
    ibneyiz.biz bence
    Hea onu Malatyasporlu Apodan çalmıştı
  • 04-01-2006, 12:21:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    6-7 ay geçmiş domain çalınmış olay bitmiştir zaten bence bi sorun çıkmaz alsanda kimse gelip bişey diyemez ama Şunuda söylemek isterim ki Suça ortak oLma.!
  • 04-01-2006, 14:02:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Çalıntı malı çalıntı olduğunu bile bile satın almak suçtur. Sende çalan adama destek olmuş oluyosun bence. Adam çalmış tabiki uygun fiyat verecek. Ben satun alma derim!!
  • 04-01-2006, 16:01:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ya 6 7 ay gecmis üstünden ben nasil calan adama destek oluyorum domain cok güzel vede ucuz ben almasam baskasi alcak zati. öyle satilmicak domainde degilki o kadar zaman gecmis ben cal demedim sonucda. benim bilmek istedigim sonuclari ne olur. sadece isni ahlaki kismini calan düsünsün ben degil.
  • 06-01-2006, 14:29:22
    #14
    şikayet edilirse domain incelemeye alınır
    şiakyet edenin icann'a kadargitme hakkı var
    ama bide şöle düşün
    o domain senin olsa çalınsa peşinden koşar mı idin
  • 06-01-2006, 22:59:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Xcoder adlı üyeden alıntı:
    ya 6 7 ay gecmis üstünden ben nasil calan adama destek oluyorum domain cok güzel vede ucuz ben almasam baskasi alcak zati. öyle satilmicak domainde degilki o kadar zaman gecmis ben cal demedim sonucda. benim bilmek istedigim sonuclari ne olur. sadece isni ahlaki kismini calan düsünsün ben degil.
    o zaman böyle düşünüyorsan gelip sormayacaksın buraya arkadaşım
  • 06-01-2006, 23:24:47
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Xcoder adlı üyeden alıntı:
    ya 6 7 ay gecmis üstünden ben nasil calan adama destek oluyorum domain cok güzel vede ucuz ben almasam baskasi alcak zati. öyle satilmicak domainde degilki o kadar zaman gecmis ben cal demedim sonucda. benim bilmek istedigim sonuclari ne olur. sadece isni ahlaki kismini calan düsünsün ben degil.
    zaten hep "ben yapmasam zaten başkası yapacak" mantığı bizi bu hale getiriyo.

    o zaman şöyle diyelim. kimse çalıntı mal satın almassa hırsız sayısında da büyükce bi düşüş gözlenecektir. ör: cep telefonları

    gerçekten ahlaki açıdan merak ediyorsan satın almaman gerekir. ha benim ahlak anlayışım farklı dersen de "sen bilirsin" derim!