Xcoder adlı üyeden alıntı:
ya 6 7 ay gecmis üstünden ben nasil calan adama destek oluyorum domain cok güzel vede ucuz ben almasam baskasi alcak zati. öyle satilmicak domainde degilki o kadar zaman gecmis ben cal demedim sonucda. benim bilmek istedigim sonuclari ne olur. sadece isni ahlaki kismini calan düsünsün ben degil.
zaten hep "ben yapmasam zaten başkası yapacak" mantığı bizi bu hale getiriyo.

o zaman şöyle diyelim. kimse çalıntı mal satın almassa hırsız sayısında da büyükce bi düşüş gözlenecektir. ör: cep telefonları

gerçekten ahlaki açıdan merak ediyorsan satın almaman gerekir. ha benim ahlak anlayışım farklı dersen de "sen bilirsin" derim!