Merhaba,
Arkadaşlar 45 bin üyeli vbulletin forumum var.forumun toplu mail gönderme fonksiyonunda sorun var o yüzden ayrı bir programla göndermem gerekiyor.Spam engeline takılmadan serverdan 45 bin mail nasıl gönderirim? şimdiden cevaplar için teşekkürler
Toplu Mail Gönderimi
3
●387
- 01-08-2009, 16:04:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 04-08-2009, 00:43:04peki bana bir sürü spam mail geliyor web tasrım cd si olsun toplu email listesi satan olsun aynıadam kac aydır gönderiyor ve hep inbox'a düsüyor spam kutusuna giden yok. nasıl yapabiliyor bunu program mı ücretli firma mı? ücretli desen o derece kurumsal capta bir is degil adamın yaptıgı bu ise para harcasın..