• 01-08-2009, 16:04:45
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Arkadaşlar 45 bin üyeli vbulletin forumum var.forumun toplu mail gönderme fonksiyonunda sorun var o yüzden ayrı bir programla göndermem gerekiyor.Spam engeline takılmadan serverdan 45 bin mail nasıl gönderirim? şimdiden cevaplar için teşekkürler
  • 02-08-2009, 22:29:47
    #2
    böyle çok genel bir konuda yardımcı olacak arkadaş yok mu?
  • 03-08-2009, 01:13:05
    #3
    45.000 maili tek seferde atarsan muhtemelen ip adresin blacklist'e girer.
  • 04-08-2009, 00:43:04
    #4
    peki bana bir sürü spam mail geliyor web tasrım cd si olsun toplu email listesi satan olsun aynıadam kac aydır gönderiyor ve hep inbox'a düsüyor spam kutusuna giden yok. nasıl yapabiliyor bunu program mı ücretli firma mı? ücretli desen o derece kurumsal capta bir is degil adamın yaptıgı bu ise para harcasın..