Merhaba,
Arkadaşlar 45 bin üyeli vbulletin forumum var.forumun toplu mail gönderme fonksiyonunda sorun var o yüzden ayrı bir programla göndermem gerekiyor.Spam engeline takılmadan serverdan 45 bin mail nasıl gönderirim? şimdiden cevaplar için teşekkürler