• 27-07-2009, 00:21:55
    #1
    Arkadaşlar selamlar , 2 yıldır faaliyette olan e-ticaret sitelerimizden birini sekolayın hazır paketlerine taşıdık fakat eskisi ile aynı resimler, aynı hit ve aynı sayfa görüntülenmesi olmasına rağmen eskiye nazaran aylık 4 kat daha fazladan trafik harcaması oluyor.

    Bu trafik harcaması ilgili yazılımdanmı kaynaklanıyor yoksa başka birşeyler olabilirmi , konu hakkında bilgisi olan varsa yazarsa memnun olurum.

    Teşekkürler
  • 27-07-2009, 01:57:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir resim yada bir backround bile trafik harcayabilir saldırı olması da muhtemel paneliniz nedir c panelmi ? C panelse Webalizer Stats/ Top 10 of 2021 Total URLs By KBytes altında en üstte ki örn tema.jpg gibi olan nesneyi kaldırın
  • 27-07-2009, 02:00:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Muhtemelen ya saldırıdır ya da ilgili yazılımdan kaynaklanıyordur.
  • 27-07-2009, 10:29:44
    #4
    yazılım asp , sadece yazılımın panelini görebiliyoruz hazır paketlerde ne yazıkki hostun paneline girilemiyor o yüzdden pleskmi yada başkabirşeymi bilemicem.

    Siteye saldırı olacağını sanmıyorum çünkü en ufak bir yavaşlama dahi yok. Anasayfadaki tanıtım bannerları vs. onlarıda kaldırdım ama trafik harcamasında bir azalmada olmadı.
  • 28-07-2009, 12:25:11
    #5
    trafik her geçen gün yükseliyor , bu gidişle istanbul trafiğini bile geçecek