yazılım asp , sadece yazılımın panelini görebiliyoruz hazır paketlerde ne yazıkki hostun paneline girilemiyor o yüzdden pleskmi yada başkabirşeymi bilemicem.

Siteye saldırı olacağını sanmıyorum çünkü en ufak bir yavaşlama dahi yok. Anasayfadaki tanıtım bannerları vs. onlarıda kaldırdım ama trafik harcamasında bir azalmada olmadı.