Smile ADSL'e geçmeyi planlıyorum
1
●361
- 15-07-2009, 02:26:08Arkadaşım bende ttnet kullanıcısı ve ttnetten nefret eden biriyim inş uygun bi vakitte bende geçmeyi düşünüyorum müşteri ilişkisi gayet güzel diyorlar performans ttnet ile aynı çünkü ttnet alt firması aynı merkezden aynı ssitemden kullnılıyor birinet ttnet kadar fazla kişi kullnmadıgında sana avantaj yaratır diye düşünüyorum bence olumlu inş bende geçecem.