Merhaba arkadaşlar. Bu ay sonu smile adsl'e geçmeyi planlıyorum. Kullanan arkadaşlar varsa memnunlar mı ? Banada tavsiye ederler mi ? Ya da gördüğünüz bir kötü yanı var mı?