Konu
Smile ADSL'e geçmeyi planlıyorum
15-07-2009, 02:12:19
#1
Brkucnc
Merhaba arkadaşlar. Bu ay sonu smile adsl'e geçmeyi planlıyorum. Kullanan arkadaşlar varsa memnunlar mı ? Banada tavsiye ederler mi ? Ya da gördüğünüz bir kötü yanı var mı?