Kapıda ödeme kullananlar?
2
●118
- 20-06-2024, 15:58:44Herkese merhaba, kendi online mağaza sitesinde kapıda ödeme yöntemini kullananlar var mı? Kapıda ödeme olayı güven açısından satışları ciddi arttırıyormuş ancak işleyiş nasıl oluyor onu bilmiyorum. Bu işi kargo şirketleri mi üstleniyor? Ödemeler nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
- 20-06-2024, 16:06:15Hocam merhaba bende e ticaret yapıyorum fakat kapıda ödeme için herhangi bir kargo şirketi ile anlaşma yapmam gerek ama gönderim sayısı mng ve sürat kargo istemiyor diğerleri günde kaç kargo göndereceksin diyor. Kârgo anlaşması onaylanınca kapıda ödeme seçeneği için başvuru yapıyorsun ama kaşe istiyorlar anlaşmada 7-8 tane kağıt kaşeletiyorlarHelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle