• 20-06-2024, 15:58:44
    #1
    Herkese merhaba, kendi online mağaza sitesinde kapıda ödeme yöntemini kullananlar var mı? Kapıda ödeme olayı güven açısından satışları ciddi arttırıyormuş ancak işleyiş nasıl oluyor onu bilmiyorum. Bu işi kargo şirketleri mi üstleniyor? Ödemeler nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
  • 20-06-2024, 16:06:15
    #2
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba, kendi online mağaza sitesinde kapıda ödeme yöntemini kullananlar var mı? Kapıda ödeme olayı güven açısından satışları ciddi arttırıyormuş ancak işleyiş nasıl oluyor onu bilmiyorum. Bu işi kargo şirketleri mi üstleniyor? Ödemeler nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
    Hocam merhaba bende e ticaret yapıyorum fakat kapıda ödeme için herhangi bir kargo şirketi ile anlaşma yapmam gerek ama gönderim sayısı mng ve sürat kargo istemiyor diğerleri günde kaç kargo göndereceksin diyor. Kârgo anlaşması onaylanınca kapıda ödeme seçeneği için başvuru yapıyorsun ama kaşe istiyorlar anlaşmada 7-8 tane kağıt kaşeletiyorlar
  • 20-06-2024, 16:06:49
    #3
    Kapida ödeme konusunda en iyi kargo firmasi sürat kargo hocam ödemelerinizi hizlica ve gününde öder teslimat hizlarida gayet iyi kargo anlasmasi yaparsanizda cok uyguna gonderirsiniz