Herkese merhaba, kendi online mağaza sitesinde kapıda ödeme yöntemini kullananlar var mı? Kapıda ödeme olayı güven açısından satışları ciddi arttırıyormuş ancak işleyiş nasıl oluyor onu bilmiyorum. Bu işi kargo şirketleri mi üstleniyor? Ödemeler nasıl yapılıyor acaba? Bilgisi olanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.