neden çalışmıyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
neden çalışmıyor ?
1
●
405
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
neden çalışmıyor ?
14-07-2009, 20:49:40
#1
zambak
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar elimde "vbulletin bot" adında bir bot var. belkı bılırsınız.kullanıcı adı , şifre ve çekmek istediğin vb forumu yazıyosun. o çekıyo. ayrıntıya girmiyim uzun sürer
arkadaşlar yazıyorum bılgılerı ama çekmiyor nedenını bılen varmı acaba
14-07-2009, 20:56:44
#2
zambak
Üyeliği durduruldu
msn ekledim. kabul edermısın yada pm olarak anlatırmısın
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler