arkadaşlar elimde "vbulletin bot" adında bir bot var. belkı bılırsınız.kullanıcı adı , şifre ve çekmek istediğin vb forumu yazıyosun. o çekıyo. ayrıntıya girmiyim uzun sürer arkadaşlar yazıyorum bılgılerı ama çekmiyor nedenını bılen varmı acaba