Merhaba Arkadaşlar, herşeyi çok güzel kuruldu C:\Inetpub\wwwroot dizini oluştu, Fakat internet tarayıcıma localhost yazdığımda kullanıcı adı şifre istiyor? Bir türlü çözemedim.
"wwwroot" klasörünün kullanıcı izinlerine bak.
Bu klasörde internet "IUSR_BİLGİSAYARADI" şeklinde olan ve internet kullanıcılarını temsil eden hesabın okuma ve klasör listeleme hakkının olması gerekli.
"wwwroot" klasörünün kullanıcı izinlerine bak.
Bu klasörde internet "IUSR_BİLGİSAYARADI" şeklinde olan ve internet kullanıcılarını temsil eden hesabın okuma ve klasör listeleme hakkının olması gerekli.
Kardeş o dosyayı nasıl izin vericez ama öyle dosya yok wwwroot'ta ?