• 09-07-2009, 00:37:30
    #1
    Merhaba Arkadaşlar, herşeyi çok güzel kuruldu C:\Inetpub\wwwroot dizini oluştu, Fakat internet tarayıcıma localhost yazdığımda kullanıcı adı şifre istiyor?

    Bir türlü çözemedim.
  • 09-07-2009, 06:57:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    xp professional mi? home edition mu
  • 09-07-2009, 10:30:58
    #3
    "wwwroot" klasörünün kullanıcı izinlerine bak.
    Bu klasörde internet "IUSR_BİLGİSAYARADI" şeklinde olan ve internet kullanıcılarını temsil eden hesabın okuma ve klasör listeleme hakkının olması gerekli.
  • 09-07-2009, 18:27:46
    #4
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp professional mi? home edition mu
    Professional

    senavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "wwwroot" klasörünün kullanıcı izinlerine bak.
    Bu klasörde internet "IUSR_BİLGİSAYARADI" şeklinde olan ve internet kullanıcılarını temsil eden hesabın okuma ve klasör listeleme hakkının olması gerekli.
    Kardeş o dosyayı nasıl izin vericez ama öyle dosya yok wwwroot'ta ?