Merhaba Arkadaşlar, herşeyi çok güzel kuruldu C:\Inetpub\wwwroot dizini oluştu, Fakat internet tarayıcıma localhost yazdığımda kullanıcı adı şifre istiyor?

Bir türlü çözemedim.