Konu
IIS Kurulumu Windows (ASP)
09-07-2009, 00:37:30
#1
Seku
Merhaba Arkadaşlar, herşeyi çok güzel kuruldu
C:\Inetpub\wwwroot
dizini oluştu, Fakat internet tarayıcıma
localhost
yazdığımda
kullanıcı adı şifre istiyor?
Bir türlü çözemedim.