Domain hakkında düşünce..? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Domain hakkında düşünce..?
5
●
395
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Domain hakkında düşünce..?
05-07-2009, 23:40:56
#1
WaTaNSeWeR
Selamunaleyküm..
Arkadaslar bi domain kaydetmeyi düsünüyorum uzantısı 3 harf ve anlamlı bisiy jenerik gibi sizce işe yararmı?.. 3 harfli domainler değerli olurmu yani?
05-07-2009, 23:41:54
#2
alias
Uzantısı nedir? .com .net .org ? .com ise iyi.
05-07-2009, 23:42:52
#3
webristan
uzantısı?
05-07-2009, 23:53:30
#4
WaTaNSeWeR
gen.tr ve tüm uzantıları dolu
06-07-2009, 00:23:08
#5
webristan
gen.tr benim hoşuma gitmiyor ama 3 harf ve anlamyısa al derim, tüm uzantıları doluymuş bir de
ha çok değerleniceğini düşünmüyorum zamanla yeni yeni uzantılarda gelecek anca .com. net. org değerli kalacak.
06-07-2009, 09:45:17
#6
alias
webristan'ın dediği gibi anlamlı ise alman mantıklı. Anlamsız bir üç harfli ise .gen.tr iş yapmaz, gerek yok.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler