• 05-07-2009, 23:40:56
    #1
    Selamunaleyküm..

    Arkadaslar bi domain kaydetmeyi düsünüyorum uzantısı 3 harf ve anlamlı bisiy jenerik gibi sizce işe yararmı?.. 3 harfli domainler değerli olurmu yani?
  • 05-07-2009, 23:41:54
    #2
    Uzantısı nedir? .com .net .org ? .com ise iyi.
  • 05-07-2009, 23:42:52
    #3
    uzantısı?
  • 05-07-2009, 23:53:30
    #4
    gen.tr ve tüm uzantıları dolu
  • 06-07-2009, 00:23:08
    #5
    gen.tr benim hoşuma gitmiyor ama 3 harf ve anlamyısa al derim, tüm uzantıları doluymuş bir de ha çok değerleniceğini düşünmüyorum zamanla yeni yeni uzantılarda gelecek anca .com. net. org değerli kalacak.
  • 06-07-2009, 09:45:17
    #6
    webristan'ın dediği gibi anlamlı ise alman mantıklı. Anlamsız bir üç harfli ise .gen.tr iş yapmaz, gerek yok.