Konu
Domain hakkında düşünce..?
05-07-2009, 23:40:56
#1
WaTaNSeWeR
Selamunaleyküm..
Arkadaslar bi domain kaydetmeyi düsünüyorum uzantısı 3 harf ve anlamlı bisiy jenerik gibi sizce işe yararmı?.. 3 harfli domainler değerli olurmu yani?