Konuyu nereye açacağımı bilemedim arkadaşlar kusuruma bakmayın... Yanlış yerde ise doğru yere taşınırsa sevinirim.. Mod arkadaşlar kusuruma bakmasın.
Arkadaşlarıma davetiye göndermeme rağmen davetiye maillerine düşmüyor.. Başka birinden aldığı davetiye ile üye olan arkadaşa da onay maili gelmemiş, sistemde bir sıkıntı mı vardır...
R10 Davetiye...
5
●554