• 24-06-2009, 19:50:22
    #1
    Konuyu nereye açacağımı bilemedim arkadaşlar kusuruma bakmayın... Yanlış yerde ise doğru yere taşınırsa sevinirim.. Mod arkadaşlar kusuruma bakmasın.

    Arkadaşlarıma davetiye göndermeme rağmen davetiye maillerine düşmüyor.. Başka birinden aldığı davetiye ile üye olan arkadaşa da onay maili gelmemiş, sistemde bir sıkıntı mı vardır...
  • 24-06-2009, 19:58:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    herkez bu sorunu yaşıyor.

    Modların verdiği cevaplar

    * hotmailden kaynaklanıyor.
    * webmail sunucularımıza saldırı var
    ....
  • 24-06-2009, 20:05:33
    #3
    Gmaile gönder daveti olur bende öyle yapmıştım bazen hotmailde sorun oluyor.
  • 24-06-2009, 20:12:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hotmail kullanmayın.
  • 25-06-2009, 09:51:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hotmail' e kesinlikle gitmiyor.Gmail'e ise spamdan geliyor. Resmen denenmiştir
  • 25-06-2009, 10:05:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kendi mailiniz üzerinden almak en dogrusu..