Konu
R10 Davetiye...
25-06-2009, 09:51:27
#5
quension
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hotmail' e kesinlikle gitmiyor.Gmail'e ise spamdan geliyor. Resmen denenmiştir