• 23-06-2009, 00:44:31
    #1
    son 4 günden beri mailime 17000 küsür vbulletin hata maili geldi. dün hepsini temizledim ve dünden beri hiç mail gelmiyor. kendim başka adresten yolluyorum yine mail gelmiyor mail kutusu kitlendi sanırım. bunun bir çözümü varmıdır ?
  • 23-06-2009, 00:48:35
    #2
    çok değişik bir durum, engellenenler listesinde herhangi bir ayar oluyor mu acaba, adres filtreleme gibisinden, oraları bi karıştırınız. sadece fikir saçma gelebilir ama..
  • 23-06-2009, 01:04:13
    #3
    oralarda bir sorun yok herşey normal fakat hiç mail gelmiyor
  • 23-06-2009, 09:18:08
    #4
    posta kutusunun kilitlenmesi gibi bir şey hiç yaşamadım.
    Zamanında yanlış bir döngü sayesinde bende hotmail kutuma binlerce mail göndermiştim.

    Hotmail hesabınıza sadece sunucu üzerindenmi göndermeye çalışıyorsunuz yoksa yahoo,gmail vb. sağlayıcılardanda gönderim yapamıyormusunuz.?