posta kutusunun kilitlenmesi gibi bir şey hiç yaşamadım.
Zamanında yanlış bir döngü sayesinde bende hotmail kutuma binlerce mail göndermiştim.

Hotmail hesabınıza sadece sunucu üzerindenmi göndermeye çalışıyorsunuz yoksa yahoo,gmail vb. sağlayıcılardanda gönderim yapamıyormusunuz.?