• 19-06-2009, 09:09:33
    #1
    arkadaşlar sitelerimize iki günden beri giremiyoruz.serverci telekom kaynaklı olabileceğini söylüyor.bazı bölgelerde sitelerimiz açılıyor.Mesela marmaristeki bir arkadaş bağlanabiliyor ama kocaeliden kimse giremiyor.
  • 20-06-2009, 13:11:06
    #2
    yokmu bu konuda yardımı olacak birileri
  • 20-06-2009, 13:12:43
    #3
    Hocam Lokasyon neresi ? ABD ise türk telekomu bi arayıp sorun bi problem var mı?

    veya Anonymouse.org sayfasından 2 bayraktan birine tıklayıp site adresinizi yazın eğer giriyorsa muhtemelen türk telekom kaynaklıdır
  • 20-06-2009, 14:09:14
    #4
    Domain ve hosting firmalarınız hangisi? ben de aynı sorunu yaşıyorumda.
  • 20-06-2009, 14:16:01
    #5
    Bizim makinelerimiz ABD'de barınıyor fakat bugüne kadar hiçbir problem oluşmadı. Müşterilerimiz bu tarzda bir sorunla karşılaşmadı.

    Saygılarımızla.