arkadaşlar sitelerimize iki günden beri giremiyoruz.serverci telekom kaynaklı olabileceğini söylüyor.bazı bölgelerde sitelerimiz açılıyor.Mesela marmaristeki bir arkadaş bağlanabiliyor ama kocaeliden kimse giremiyor.