Merhaba sevgili r10 üyeleri bir sorum oalcaktı çocukluk zamnaımdan hatırlıyorum internet cafelerde süremi,z doldugunda Masa 4 Süresi doldu gibi sesli bildirim geliyordu. İnternet cafe içinde Masa 10 süresi doldu 1 saat 2 tl gibi otomsyon yapılmıştı şimdi ben bunu qr menüye garson çağırda yapmak istiyorum. Bildirim sesi yerine Masa 6 garson çağırdı diye seslendirtmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim bildirim okey ama ses muhabbetini .
Gene r10 da böyle bir konu buldum : https://www.r10.net/php/1364348-turk...ni-okutma.html
https://translate.google.com/transla...en=15&client=t
Masa xx Garson çağırdı
5
●304
- 02-01-2024, 21:48:45
- 02-01-2024, 21:53:40Akınsoft programı idi o dediğiniz. Ben olsam kaç masa varsa ona ses oluşturur eklerim misal masa 1 garson çağırdı diye hepsini bir seslendirme ajansı yada sizde yapabilirsiniz ekleyin ona göre her masaya atar cagırırsınız yada masa ismi neyse Google felan okutmak lazım
- 02-01-2024, 21:55:04Genemi akınsoft .d adamalr her yerde ya .dOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2024, 22:01:10bir tane yapay zeka sitesi vardı kaynettim iletebilirmisiniz burdanmhrvlyv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2024, 22:25:32https://s5.ttsmaker-file.com/file/20...438_130505.mp3
Bu şekilde seslendirme nasıl?
https://ttsmaker.com
buradan yapabilirsiniz.
Her masa için tek ses oluşturup gelen değişkene göre seslendirebilirsiniz.