Merhaba sevgili r10 üyeleri bir sorum oalcaktı çocukluk zamnaımdan hatırlıyorum internet cafelerde süremi,z doldugunda Masa 4 Süresi doldu gibi sesli bildirim geliyordu. İnternet cafe içinde Masa 10 süresi doldu 1 saat 2 tl gibi otomsyon yapılmıştı şimdi ben bunu qr menüye garson çağırda yapmak istiyorum. Bildirim sesi yerine Masa 6 garson çağırdı diye seslendirtmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim bildirim okey ama ses muhabbetini .

Gene r10 da böyle bir konu buldum : https://www.r10.net/php/1364348-turk...ni-okutma.html

https://translate.google.com/transla...en=15&client=t