• 15-06-2009, 16:46:26
    #1
    Mrb.Arkadaşlar sitem exploerer 6 7 ve firefoxda sorunsuz açılıyor bgün iki ziyaretçiden mail geldi ve ulaşamadıklarını bozuk açıldığını söyledi.Aşaığdaki resimdeki gibi bozuk kod çıkıyor.Anlam veremedim.Scripte bi oynama yapmadım serverdan kaynaklanan bişrşeymi 1 2 gündür böyleymiş ne yapıcağımı bilemedim.Yardımlarınızı bekliyorum.

  • 16-06-2009, 01:02:49
    #2
    hocam bende google da arama yaptığım zaman bi siteye giriyorum geri aramaya gelince öle bozuk bi sayfa çıkıyo F5 yapınca düzeliyo yani google ın sayfasında bile çıkıyo bende explorer da oluyo programdandır o siteden deildir bendeki gibi oluyosa.