Mrb.Arkadaşlar sitem exploerer 6 7 ve firefoxda sorunsuz açılıyor bgün iki ziyaretçiden mail geldi ve ulaşamadıklarını bozuk açıldığını söyledi.Aşaığdaki resimdeki gibi bozuk kod çıkıyor.Anlam veremedim.Scripte bi oynama yapmadım serverdan kaynaklanan bişrşeymi 1 2 gündür böyleymiş ne yapıcağımı bilemedim.Yardımlarınızı bekliyorum.