• 15-06-2009, 16:43:31
    #1
    Beyler siteme iframe virüsü bulaşmış.
    Sitem Joomla ve SMF'den oluşuyor.
    SMF'den bi' yolunu bulup virüsü temizledim.
    Ancak Joomla'dan temizlemem imkansız gibi.
    Elimde 1 hafta öncesinin virüssüz dosyaları var.
    Ancak yedeği yüklediğimde forum da eski haline dönücek.
    Ben bunu istemiyorum.
    Yani sadece Joomla'yı yedekteki haline çevirip SMF'i ise
    kaldığı yerden devam edicek şekilde istiyorum.
    Bu konuda n'apabilirim ?
  • 15-06-2009, 16:50:06
    #2
    Forumda PHP bölümünde yanlış hatırlamıyorsam iframa virüsünün temizlenmesi için bir script paylaşılmıştı. İstersen indiirp bir tarat birde normal antiwirüslerle tara bakalım birşey çıkacak mı?

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    Kolay Gelsin.
  • 15-06-2009, 17:01:32
    #3
    Nerde acaba hocam bu dosya yahu ?
  • 16-06-2009, 01:08:25
    #4
    https://www.r10.net/wordpress/362796-...temizleme.html

    yardımcı olur inş
  • 16-06-2009, 01:23:48
    #5
    bir hafta önceki dosyalarınız ile şimdiki arasında çok bi fark yoktur sanırım, 3-5 kullanıcının avatarı dışında

    mysql i yedekleyip, joomlanın virüssüz dosyalarını yükledikten sonra tekrar mysql yedeğini yüklemenizi tavsiye ederim.
  • 16-06-2009, 01:31:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yedeği istediğiniz kadar yükleyin, Pcnize format atmazsanız FTP ye girdiğiniz an yine bulaşır. Format atmanızı öneririm hocam