Beyler siteme iframe virüsü bulaşmış.
Sitem Joomla ve SMF'den oluşuyor.
SMF'den bi' yolunu bulup virüsü temizledim.
Ancak Joomla'dan temizlemem imkansız gibi.
Elimde 1 hafta öncesinin virüssüz dosyaları var.
Ancak yedeği yüklediğimde forum da eski haline dönücek.
Ben bunu istemiyorum.
Yani sadece Joomla'yı yedekteki haline çevirip SMF'i ise
kaldığı yerden devam edicek şekilde istiyorum.
Bu konuda n'apabilirim ?