• 14-06-2009, 03:37:52
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşlar Ben PHP Pro Bid Scriptini Kullanıyorum Fakat Aktivasyon Maili Göndermede Sorun Yaşıyorum.Üye Olduktan Sonra Gelecek Aktivasyon Maili Bana Geliyor Kullanıcıya Gitmiyor ? Smtp Ayarlarını Yapamıyorum.Sadece Veritabanında Görebiliyorum..Bu Konuda Bilgisi Olan Varsa Cevap Yazarsa Çok Sevinirim...
  • 14-06-2009, 03:48:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aktivasyon mailini kapa hem üye olcak kişiyi daha mutlu edersin hemde sen rahatlarsın
  • 14-06-2009, 12:11:47
    #3
    kardeşim aktivasyonu mailini kapatmak yokki olsa yapmaz mıyım ?