Selamlar,
Arkadaşlar Ben PHP Pro Bid Scriptini Kullanıyorum Fakat Aktivasyon Maili Göndermede Sorun Yaşıyorum.Üye Olduktan Sonra Gelecek Aktivasyon Maili Bana Geliyor

Kullanıcıya Gitmiyor ? Smtp Ayarlarını Yapamıyorum.Sadece Veritabanında Görebiliyorum..Bu Konuda Bilgisi Olan Varsa Cevap Yazarsa Çok Sevinirim...