realistteki gariplkler:d
6
●549
- 22-12-2005, 10:52:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.6 . sıradayım 5 . olmam gerekiyormuş
) Bazen sapıtıyor orası ama sonra düzeliyor
)
6
●549
) Bazen sapıtıyor orası ama sonra düzeliyor
)