Konu
realistteki gariplkler:d
22-12-2005, 10:52:25
#5
VazgectimSenden
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
6 . sıradayım 5 . olmam gerekiyormuş
) Bazen sapıtıyor orası ama sonra düzeliyor
)