• 21-12-2005, 21:00:58
    #1
    sedo'da bir domain'im vardı.
    banlandım sonra bir baktım mail e banlandıgım tarih'den 2 hafta sonra
    domain'i almak istiyorlar sedo'ya yazdım ulan hepinizi fucklarım banladınız diye neyse geri uye oldum o domain i kaydettim simdi gene almak isterlerse yeni uyeligime mail gelirmi?
  • 21-12-2005, 21:23:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok ben de aynı durumdaydım mail attım dedi sizin hitiniz sagte oldugu için satışı iptal ettik dedi
  • 21-12-2005, 21:28:22
    #3
    sıkacam bunlara satsınlar domain'imi.
  • 22-12-2005, 02:57:05
    #4
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    sıkacam bunlara satsınlar domain'imi.
    Domainlerini satmak istiyorsan önerm, www.SatlikDomain.com 'a eklemen.
  • 22-12-2005, 09:00:12
    #5
    hşşt bu siteyide önerim yazmış dimi
  • 22-12-2005, 09:25:02
    #6
    Nightmare adlı üyeden alıntı:
    hşşt bu siteyide önerim yazmış dimi
    He hee Öner aşağa öner yukarı , çocuğu evden kaçırdım valla

    Eve gelmiyor artık, ne zaman gelse bi portal bi script istiyorum Bende dayanamadım daldım onun pc'ye linkux'u modifiye ettik bu çıktı ortaya