sedo'da bir domain'im vardı.
banlandım sonra bir baktım mail e banlandıgım tarih'den 2 hafta sonra
domain'i almak istiyorlar sedo'ya yazdım ulan hepinizi fucklarım banladınız diye neyse geri uye oldum o domain i kaydettim simdi gene almak isterlerse yeni uyeligime mail gelirmi?
olaya bak. (sedo)
5
●547
- 22-12-2005, 02:57:05Domainlerini satmak istiyorsan önerm, www.SatlikDomain.com 'a eklemen.Nightmare adlı üyeden alıntı:
Öner aşağa öner yukarı , çocuğu evden kaçırdım valla