sedo'da bir domain'im vardı.
banlandım sonra bir baktım mail e banlandıgım tarih'den 2 hafta sonra
domain'i almak istiyorlar sedo'ya yazdım ulan hepinizi fucklarım banladınız diye neyse geri uye oldum o domain i kaydettim simdi gene almak isterlerse yeni uyeligime mail gelirmi?