• 26-02-2007, 23:00:40
    #1
    arkadaşlar bugün tam bu lamerden 5-6 tane mail aldım her seferinde farklı mail atıyor..

    amcam mailde aşağıdakileri yazıyor

    http://img109.imageshack.us/img109/5651/lamerwl3.jpg

    ayrıntılı bilgi ve şikayet için vs.vs. aşağıdaki linke tıklayın diyor

    link : www.bilisim****.org diye bir siteye gidiyor.. linke tıkladığınız taktirde adama cookieleriniz gidiyor ( sonra kendi fake sitesine yönleniyor ) adam o linke tıkladığında sizin maile login oluyor ve kendine şifre sıfırlama maili yollayarak mail adresinizi ele geçiyor..

    aman dikkat..
  • 26-02-2007, 23:11:50
    #2
    zaten onla açıklayamazsınız şöyle açıklayabilirim kendi yaşadığım olay 570 kişilik webmaster kişi listemin yarısı kayboldu daha öncesinden kayıtlı dosyam vardı.konuya gelelim bir siteye giriyosunuz daha yeni duyuyorsunuz ve üye oldunuz diyelim kullanıcı adı şifre girdiğiniz yerde beni hatırla yazan seçeneği işaretleyince cookielerinizi yani bütün hatırlatma dosyanızı alıyo bu dosya windows klasöründedir.bu dosyadan msn şifrelerine ulaşıyo normal giriş yapıyor.ve değiştiriyo şifrenizi bizde salak gibi bakıyoz.dikkatli olun bak mesela ben bu sitede beni hatırla seçenğini işaretlerim çünkü belirli biyerlere ulaşmış site.dikkat edin.devamlı kişi listenizi felanda kaydedin.
  • 27-02-2007, 11:03:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadashlar Mailinize Gelen Linklere Dikkat Edin Bu Aralar Bu Xss Açığı İyice Açıldı 10 Yaşınadki Çocuklar Bile Arttık Yapıyor . . ! Aman Dikkat
  • 27-02-2007, 11:04:42
    #4
    Misafir
    1-Firefox kullanın
    2-Beni hatırla yapmayın mümkün olduğunca
  • 27-02-2007, 12:21:45
    #5
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam iyi yazmış ama Bu arada "Beni Hatırla" şeysiyle cookielerin çalınabileceğini bilmiyodum. Bilgi için teşekkürler.
    bişey değil başına gelmez inşallah.
  • 27-02-2007, 12:32:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben onların taaaaa analarıyla ...... Belki bayramda görüşürüm
  • 27-02-2007, 12:36:36
    #7
    Mesut o kişilerin anaların suçları yok ki.
    O kişilerin anneleri ve babaları bilgi öğrensin diye bilgisayar almış.
    Ama maalesef bunlar gibi hıyarlar insanlara zarar verici bilgi öğrenip maddi ve manevi zarar da bulunuyorlar.

    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben onların taaaaa analarıyla ...... Belki bayramda görüşürüm
  • 27-02-2007, 20:09:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Onları doğurmaları kabahat olduğu için oraya kadar gittim.Veyahutta onları adam edemedikleri için onlara kadar gittim...