zaten onla açıklayamazsınız şöyle açıklayabilirim kendi yaşadığım olay 570 kişilik webmaster kişi listemin yarısı kayboldu daha öncesinden kayıtlı dosyam vardı.konuya gelelim bir siteye giriyosunuz daha yeni duyuyorsunuz ve üye oldunuz diyelim kullanıcı adı şifre girdiğiniz yerde beni hatırla yazan seçeneği işaretleyince cookielerinizi yani bütün hatırlatma dosyanızı alıyo bu dosya windows klasöründedir.bu dosyadan msn şifrelerine ulaşıyo normal giriş yapıyor.ve değiştiriyo şifrenizi bizde salak gibi bakıyoz.dikkatli olun bak mesela ben bu sitede beni hatırla seçenğini işaretlerim çünkü belirli biyerlere ulaşmış site.dikkat edin.devamlı kişi listenizi felanda kaydedin.