Merhaba Arkadaşlar,
Bazı sitelerde görüyorum sitedeki yazıların mause ile bile üstünden geçemiyorsun yanı kopyalama karşı önlem olarak. + Sağ tuş kullanamıyorsun. Bu bahsettiğim konularda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim, yani bende içeriğimi korumak istiyorum.
Herkese iyi çalışmalar.
Sayfa içeriğini korumu
1
●258
- 12-06-2009, 10:37:41
- 12-06-2009, 14:36:43evet. ama sanırım firefoxda çoğu işe yaramıyor.
bir düğün davetiyesi sitesinde görmüştüm, siteye girdiğin an bilgisayarında kopyalama yasağı oluyor. siteyi kapatınca düzeliyor.
ama sanırım tamamiyle ziyaretçileri sıkıştırmaktan başka bir şey değil.
ayrıca hürriyet mi, milliyet mi tam olarak hatırlamıyorum iki siteden birisinde kopyala yapıştır yapınca abuk subuk yazılar çıkıyordu. sonuçta arama motoruna ihtiyaçları yok
bu da alternatif olabilir.
