Merhaba Arkadaşlar,
Bazı sitelerde görüyorum sitedeki yazıların mause ile bile üstünden geçemiyorsun yanı kopyalama karşı önlem olarak. + Sağ tuş kullanamıyorsun. Bu bahsettiğim konularda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim, yani bende içeriğimi korumak istiyorum.
Herkese iyi çalışmalar.