• 07-06-2009, 18:20:15
    #1
    Longtail flash playera oynatmaya ilk tıkladığımızda sol alt tarafta bir saniyelik jwplayer yazılı logo görünüp gidiyor.Bunu kaldırmamız yada değiştirmemiz mümkün mü?Teşekkürler.
  • 07-06-2009, 18:39:54
    #2
    evet mümkündür,

    1 - lisansını alarak

    2- 4.2 yada daha önceki bir versiyonu kullanarak
  • 07-06-2009, 19:21:51
    #3
    Başka bir yolu yok mu daha düşük versiyonlar bana uymuyor.Lisans deseniz kesin işin içinde kredi kartı var o da bana uymuyor.Kodlarla oynayarak yapılır herhalde yoksa yanlış yerde miyim o kadar zor olmasa gerek sizin gibi kodcular için?
  • 07-06-2009, 20:08:08
    #4
    fla dosyasından editleyebilirsiniz.
  • 07-06-2009, 20:12:24
    #5
    action script piyasada az bilinen bir dil.
    playerı decompile edip içindeki action script kodu düzenleyebilmek lazım.
    action script bilen adam çok değil. bilen de bu playerı editlemekle uğraşmaz kendi playerını yazar