Başka bir yolu yok mu daha düşük versiyonlar bana uymuyor.Lisans deseniz kesin işin içinde kredi kartı var o da bana uymuyor.Kodlarla oynayarak yapılır herhalde yoksa yanlış yerde miyim o kadar zor olmasa gerek sizin gibi kodcular için?