• 19-02-2007, 12:16:37
    #1
    merhaba arkadaşlar, internet üzerinden online olarak oynanabilen bir oyun yazmaya başlıyorum, yalnız konu diğer online oyunlardan farklı olacak biraz, savaş değilde sims tarzında tabi grafiksiz olanı
    oyuna hangi meslek dalında ilerlemek istediğinizi seçerek başlayacaksınız ör: medya. işe stajer olarak başlayıp muhabir, yazar vs diye ilerliyeceksiniz. en azından böyle düşündüm, acaba diyorum böyle bir oyun tutar mı? ya da başka düşündüğünüz bir konu varsa eğer bir mahsuruda yoksa söyleyebilir misiniz
    elimden geldiği kadar programlayacağım. sizlerden de öneri almak istedim. ister bu konu üzerine yoğunlaşıp yeni fikirler oyun için, isterde oyun için başka bir konu hakkında...
  • 19-02-2007, 12:25:02
    #2
    grafıksız değil ama şöle 2 boyutlu bişeyler güzel olabılır fıkrımce
    dün gazetede okudum bi türk sitesı varmış 500 bın uyesı olan ve buna benzer bişey ama adresi unuttum
  • 19-02-2007, 12:40:41
    #3
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafıksız değil ama şöle 2 boyutlu bişeyler güzel olabılır fıkrımce
    dün gazetede okudum bi türk sitesı varmış 500 bın uyesı olan ve buna benzer bişey ama adresi unuttum
    gayet.net dir belki tabi anket üzerinden giden bir arkadaşlık sitesi ama olsun
    -Geçen sahibi tv deydide
  • 19-02-2007, 12:42:36
    #4
    zampir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet.net dir belki tabi anket üzerinden giden bir arkadaşlık sitesi ama olsun
    -Geçen sahibi tv deydide
    hayır
    ogungazo mu oyungizomu neydi
    hürriyet gazetesınde yazıyordu ama unuttum
    2 boyutlu grafıkler falan vardı
  • 19-02-2007, 12:45:12
    #5
    tamam beyler konuyu dağıtmayın
    grafik kullanmayacağım fazla, textlerle işi götürmek lazım,
    evlenme falan olacak aklımdaki fikire göre, tüm abazaları bekliyorum
  • 19-02-2007, 12:56:55
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence tutar, grafiğe gerek yok, yazıların güzel hazırlanması ve senaryonun iyi yazılması sonucunda çok güzel bir şey ortaya çıkabilir.
  • 19-02-2007, 13:31:13
    #7
    bu tarz yap tutmayı boşver yemede yanında yat o cinsden
  • 19-02-2007, 13:34:53
    #8
    ben grafik yok diyorum
    sağol alper dediğin gibi güzel bi senaryo lazım onun için kasıyorum şimdi
  • 19-02-2007, 13:39:08
    #9
    Selam Arkadaşlar , Bahsettiğiniz Site : Gazogen.NET ..

    İnanılmaz Tasarım + İnanılmaz Kodlama = Hayatımda Gördüğüm En Sağlam Flash Site

    Dostum Seninde Projen Tutar Bence